با تیشرت لانگ مردانه کودک خود را ورزشکاری حرفه ای کنید

همچنین استایلی که با تیشرت لانگ مردانه و یک گردنبند مروارید کلاسیک را به ظاهر غیر رسمی اضافه می کند توجه کنید. دگرگونی متفاوت تی شرت آیتم کژوال! مدل رزی هانتینگتون وایتلی با ست کردن یک تی شرت آستین نامتعادل با یک دامن چاک دار رسمی، یک ظاهر شیک در شب را تکمیل کرد.

از مدل تیشرت های تک سایز دور شوید و یک تی شرت فلزی رنگارنگ انتخاب کنید. شما می توانید یک سبک منحصر به فرد متمایز از دیگران را تکمیل کنید.

انتظار می رود روند تزئین لوگو فعلا ادامه یابد. از کمد خود تی شرت های به یاد ماندنی را که در دهه 90 خیابان ها را اشغال کرده بودند به یاد بیاورید.او با ست کردن یک تی شرت طرح ساده با یک شلوار کمر بلند، ظاهر خیابانی احساسی را تکمیل کرد.

به طور خاص، الگوی راه راه پهن باعث می شود پاها باریک و در عین حال بلند به نظر برسند.مردم خیابانی با ترکیب تی شرت بدون آستین و شلوار خط دار فضایی شیک ایجاد کردند. طراحی برش خورده که کمی ناف را نمایان می کند، جلوه ای ساده اما قوی می دهد.

تی‌شرت‌ها با شلوارهای جین بهتر می‌شوند. در فصل گرمی مانند این روزها، این یک راه خوب است که یک تی شرت “باحال” با ظاهری کاملا سفید مانند مدل Eva Champion را امتحان کنید.

آیتم ویژه ای که اینفلوئنسرها در تابستان انتخاب کرده اند، تی شرت آستین کوتاه Attention Row است.این فصلی است که باید تنها با یک تی شرت به استایل خود امتیاز بدهید.

بنابراین، موردی که ویرایشگر امروز معرفی خواهد کرد، تی شرت آستین کوتاه Attention Row است که جزئیاتی را نشان می دهد که یک قدم متفاوت از سایرین است.

من آن را همراه با ظاهر روزانه افراد تأثیرگذار با حس مد عالی معرفی خواهم کرد.اولین تم توجه ردیف برای فصل تابستان 2021، “دیوار خاکستری”.

در این مجموعه، “دیوار خاکستری” تصویر زندگی روزمره ما و ذهن ناامید کننده ناشی از این شعاع زندگی باریک به دلیل کرونا 19 است.
درست همانطور که کشیدن یک نقاشی روی یک دیوار باریک و گرفتگی برای احیای محیط اطراف، به معنای افزایش سرزندگی به استایل با حکاکی الگوها و آثار هنری مختلف بر روی یک تی شرت ساده و یکنواخت است.