با خرید چهارپایه پلاستیکی سه پله صاحب یک خانه شوید

چهارپایه پلاستیکی سه پله همچنین دارای یک دستگیره لاستیکی ضد لغزش است که بالا رفتن از چهارپایه و حمل آن را آسان می کند – و این ما را به نقطه بعدی می رساند.

در طول مرحله آزمایش، متوجه شدم که این مدفوع مرحله ای کاملاً پایدار است. هیچ لرزشی برای صحبت وجود ندارد این مدفوع به راحتی باز و بسته می شود و در حالی که تنها 3.6 پوند وزن دارد، ظرفیت وزنی 300 پوندی دارد.

این چهارپایه نیز بسیار فشرده است. تا 1.75 اینچ تا می‌شود، بنابراین در صورت عدم استفاده، ذخیره آن آسان است. با توجه به جمع و جور بودن آن، این صندلی پله ای برای هر اتاقی در خانه عالی خواهد بود، البته برای اتاق های کوچکی که فضا در آنها عالی است مانند آپارتمان ها، خوابگاه ها و حتی اتاق های RV ایده آل است.

شایان ذکر است که تعداد زیادی چهارپایه با طراحی مشابه وجود دارد. و، در حالی که آنهایی که در حدود یک بالابر 7 اینچی تا 9 اینچی هستند، این صندلی پله دارای پله شیب بیشتری است، در 13 اینچ. به علاوه، عرض پله 12 اینچ است، بنابراین یک پا با اندازه متوسط ​​(مال من سایز 8.5 زنانه است) به راحتی با حداقل تنظیمات جا می شود.

در حالی که احتمالاً قرار نیست مبلمانی باشد که بخشی از دکوراسیون شما باشد، همچنین لازم به ذکر است که این چارپایه دارای طراحی معاصر با رنگ‌های مشکی و خاکستری خنثی است، بنابراین چشم هم نمی‌خورد.

یکی از معایب ممکن است قیمت بالاتر باشد، که با بیش از 30 دلار، برای یک چهارپایه پلاستیکی کمی شیب دار به نظر می رسد.

نردبان 3 پله HBTower من کمی تعجب کردم که چگونه چهارپایه پله ای HB Tower در بین رقبای خود قرار گرفته است. وقتی رسید، تصورم این بود که درهم و پهن بود. اما با پیشرفت مرحله آزمایش، این مرحله نسبتاً سودمند بود.

یکی از بهترین نکات فروش این صندلی استپ پدال های بسیار پهن است. پهن‌ترین پله روی این چهارپایه دارای اندازه سخاوتمندانه 14.2 اینچ است، و کسانی که پاهای متوسطی دارند، هنگام بالا آمدن احساس نمی‌کنند که در حال خم شدن هستند.

پدال‌های پهن نیز دارای یک دستگیره لاستیکی ضد لغزش هستند که از پاشنه تا پنجه پشتیبانی می‌کنند. راستش را بخواهید، می‌توانستم با ناری با فکر بی‌ثباتی یا ناراحتی بالا و پایین بروم.