بوی بد جوراب مردانه زنانه که پای یک قواص را از خورده شدن توسط کوسه نجات داد

پارچه های مصنوعی جوراب مردانه زنانه پلی آمید، نایلون، لاکرا، الاستین، اکریلیک، لورکس، اسپندکس – این لیست کاملی از گزینه های ممکن نیست. آنها همچنین برای استفاده روزانه مناسب هستند، اما توصیه می شود بیش از چند ساعت در آنها صرف نکنید.

مدل هایی با ترکیب ترکیبی بسیار محبوب هستند. اغلب 90-95٪ الیاف طبیعی و حدود 5-10٪ نخ مصنوعی است. خاصیت ارتجاعی، استحکام و مقاومت در برابر سایش را فراهم می کند و پوشیدن محصول را راحت تر می کند.

نحوه انتخاب جوراب
قبل از انتخاب جوراب مناسب، تصمیم بگیرید که چه زمانی، کجا و با چه چیزی آنها را بپوشید. پاسخ به این سوالات مشخص می کند که کدام مدل را بخریم. در اینجا چند قانون وجود دارد که کارشناسان در انتخاب کمد لباس ارائه می دهند:

اگر جوراب‌هایتان از زیر لباس‌هایتان مشخص است، فقط مدل‌های تک رنگ با طرح مناسب را انتخاب کنید.

جوراب

با شلوار جین و سایر لباس های روزمره، شما در انتخاب کاملا آزاد هستید. جوراب هایی با خرگوش، آناناس، خال های پلنگی، شعارها و دیگر طرح ها بپوشید.

انتخاب جوراب برای ورزش در سبک و رنگ در هماهنگی با تصویر کلی مطلوب است. بنابراین، برای کت و شلوار زرد، بهتر است گزینه های سفید یا زرد را انتخاب کنید.

جوراب بلند را با کفش نپوشید. استثنا انواع کاپرون است که شبیه جوراب ساق بلند یا جوراب شلواری است. برای کفش های باز، آثار و نامرئی مناسب تر است.

به پارچه های طبیعی ترجیح دهید. پوشیدن آنها راحت تر و برای پاهای شما ایمن تر هستند، زیرا آنها “نفس می کشند” و رطوبت را جذب می کنند.

برای تابستان، پارچه های نازک و طبیعی را ترجیح دهید. و گزینه های زمستانی باید متراکم تر و گرم تر باشند، به عنوان مثال، از پشم یا آنگورا. جوراب هایی را به اندازه مورد نیاز خود بخرید. اگر خیلی بزرگ باشند، به راحتی پای خود را مالش می دهید یا محصول دائماً لیز می خورد. وقتی مدلی خیلی کوچک می خرید، پوشیدن آن دردناک و ناراحت کننده خواهد بود.