تولید کننده سایبان چند منظوره | از سایبان ها برای چه کارهایی استفاه می شوند ؟

سایبانها از  گذشته های دور هرچند به اشکالی ابتدایی در زندگی بشر وجود داشته اند. از زمانی که انسان ها قادر به تأمین نیازهای اساسی خود یعنی غذا، پوشاک و مسکن شدند به تدریج توجه به لوازم جانبی آرامش و آسایش نیز مورد توجه قرار گرفت. در گذشته های دور سایبان به شکل چادر یا تکه های بافته و ساخته شده از الیاف طبیعی گوناگون و یا انواع ساقه و تنه درختان بوده است. چیزی که امروزه با تجهیزات مدرن و بصورت صنعتی ساخته می شود بی شک منشأ و ریشه ای برابر با قدمت حیات بشر دارد. 

امروزه سایبان ها در انواع گوناگون تولید می گردند و هریک کاربرد خاص خود را دارند. پس از پیشرفت تکنولوژی و توجه به شکل و کیفیت کالاهای ساخته شده، توجه به رنگ، جنس، ابعاد و طرح نیز در تولید و ساخت کالا دارای اهمیت ویژه ای شد. سازه های سایبانی نیز از این قانون مستثنی نبوده و همواره با پیشرفت صنعت، پیشرفت نموده و برای کاربرهای گوناگونی تهیه و تولید شده اند. 

در عصر حاضر تولید کنندگان فعال در حوزه ساخت و تولید سازه های سایبانی انواع مختلف این کالا را تولید می نمایند و گروهی از فعالان در حوزه این صنعت مانند تولید کننده سایبان چند منظوره طی سالهای اخیر بازار کار خود را رونق بخشیده اند و محصولاتی پرکاربرد و با کیفیت را روانه بازار کرده اند.

تولید کننده سایبان چند منظوره | از سایبان ها برای چه کارهایی استفاه می شوند ؟

تفاوت سایبان های چند منظوره با دیگر سایبان ها

تفاوت سایبان های چند منظوره با دیگر سایبان هاسایبان های به دو نوع دستی و برقی تقسیم می گردند. سایبان برقی سقف متحرک برقی و جمع شونده ای است که بر حسب نیاز و محل مورد استفاده باز و بسته می شود. این تجهیزات براحتی می توانند امکان استفاده از فضاهایی مانند حیاط، تراس، فضاهای بیرونی خانه و فضاهای باز رستوران ها و کافی شاپ ها را فراهم آورند. انواع سایبان برقی بسته به نوع منریال استفاده شده در آن و نوع کاربرد متقاوت است. تولید سایبان برقی بنا به کاربرد و عملکرد آنها در انواع گوناگونی صورت می گیرد. سایبان های دستی، با نیروی دست کار میکنند و عملکرد آنها مانند چتر است و جز سایبان ارزان قیمت محسوب میگردند. در ادامه برای نمونه به چند نمونه از سایبان های پرکاربرد اشاره می گردد:

  1. سایبان فول باکس: از جمله سایبان هایی که به بازار ارائه می شود سایبان های فول باکس یا فول کاور هستند. این سایبان های از طراحی ظاهری بسیار زیبایی برخوردارند و متریال اصلی مورد استفاده در آن سازه های آلومینیومی سبک است. از این سازه در ویلاها،خانه باغ ها، رستوران و مغازه ها استفاده می شود. استحکام، سبکی متریال مورد استفاده در ساخت، نرم و بی صدا باز شدن سازه، قابلیت تنظیم زاویه بصورت دلخواه و ایمنی بالا از خصوصیات ممتاز سایبان های فول باکس است.
  2. سایه بان طلقی: از جمله سایبان های متحرکی هستند که متریال اصلی در آن انواع طلق می باشد. جنس پایه در این طلق ها پلی آمید است که در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی دارد. زیبایی، مقاومت بالا، هزینه پایین،سبکی وزن، تنوع رنگی بالا، نصب آسان، و عدم محدودیت اندازه در چینش از اصلی ترین و مهم ترین مزیت های این نوع سازه است. از سایبان های طلقی برای پوشش سر در ساختمان، پنجره ها، باربیکیوها، ورودی مراکز تجاری و اداری استفاده می شود. 
  3. سایبان چتری: ساخت سایبان چتری برای اماکن مختلف رایج است. از فضاهای آزاد در رستوران ها گرفته تا حیاط های خلوت منازل. پارچه چتری ها عموماً از جنس ضد آب هستند که در در برابر رطوبت و باران مقاومت بالایی دارند. هرچند سایبان چتری خریدی ارزان نسبت به سایر محصولات مشابه محسوب می گردد اما کارایی لازم برای رفع مشکلات ناشی از تغییرات جوی را دارد. این سازه به دو صورت سایبان چتری قابل حمل و ثابت تولید می گردد. برای آموزش ساخت سایبان چتری، با سایت ما همراه باشید. سایبان برزنتی عموماً بصورت چتری ساخته می شوند و بصورت ثابت و متحرک در بازار عرضه می گردند. 
  4. سایبان چند منظوره: برخی از سایبان های امروزی از قابلیت هایی پشتیبانی می کنند که آنها را به تجهیزاتی چند منظوره تبدیل می نماید. این سازه ها با دیگر سایبان ها تفاوت هایی دارند که به آنها اشاره می کنیم:

تفاوت های سایبان های چند منظوره با انواع دیگر سایبان:

  1. سایبان های چند منظوره متحرک و غیر ثابت هستند.
  2. عموم این سازه ها از وزن کمی برخوردارند تا امکان جایجایی آسانشان فراهم آید.
  3. نصب و راه اندازی سایبان های چند منظوره آسان است و مانند سایر انواع سازه های سایبانی نیاز به تخصص و دانش در این زمینه ندارد.
  4. این سازه ها به گونه ای طراحی و ساخته شده است که قابلیت نصب بر روی هر نوع خودرو در هر ابعادی و بر روی هر سطح لبه داری را دارا می باشد.
  5. به دلیل سبک بودن ضریب ایمنی بالایی دارند. 
  6. در هر زمان و بسته به نیاز قادر به بسته و باز کردن آن خواهید بود.
  7. قابلیت افزودن قطعات جانبی و تغییر کارایی در این سایبان ها وجود دارد.
  8. این سازه ها با توجه به سلیقه و نیاز مصرف کننده در ابعاد و رنگ های گوناگون تولید می گردد.
  9. به دلیل وزن سبک، امکان استفاده از آنها در مسافرت ها وجود دارد و به آسانی تبدیل به چادر کمپینگ می شوند.
  10. امکان نصب آنها در هر مکانی وجود دارد.
  11. این سازه های متحرک براحتی در فضای باز تبدیل به چادری برای حفاظت از شما می شود و می توان در بازارچه های روزانه از آنها استفاده کرد. 
  12. محافظت از انواع خودرو در تمامی ابعاد با این سازه ها امکان پذیر است.

بسیاری از این قابلیت ها که در سایبان های چند منظوره وجود دارند در انواع دیگر سایبان ها موجود نیست و به همین دلیل این نوع سایبانها تقاضای زیادی دارند.

سایبان چند منظوره چیست ؟

سایبان چند منظوره چیست ؟سایبان های چند منظوره را می توان تجهیزات متحرکی نام نهاد که دارای قطعات جدا از هم هستند و با پیوستن آنها به هم سازه سایبانی شکل می گیرد. این سازه ها متشکل از چادر اصلی، میله های فولادی، و پایه ای بی اس قابل نصب به صورت عمودی و افقی هستند. پارچه برزندنت ضد آب که دارای خاصیت آنتی باکتریال است یکی از انتخاب ها برای پارچه این نوع چادر می باشد. این سقف های متحرک پارچه ای قابلیت های زیادی دارند و در موارد بسیاری می توان از آنها استفاده نمود.

موارد استفاده از سایبان چند منظوره

موارد استفاده از سایبان چند منظورهسایبان های چند منظوره را در موارد و مکان های متعددی می توان استفاده کرد. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. به عنوان پارکینگ متحرک برای انواع وسائل نقلیه سواری و موتوری.
  2. چادر مناسبی برای کمپینگ ها و مسافرت هاست و می توان در سفرهای خانوادگی روزانه و تورهای مسافرتی از آنها استفاده کرد و پناهگاه خوبی برای جلوگیری از رطوبت و باران و نور شدید آفتاب است.
  3. در مناطق ساحلی از سازه های چند منظوره می توان به عنوان چتر ساحلی استفاده کرد و با برپا کردن آنها در کنار ساحل از بودن در کنار دریا لذت برد.
  4. به عنوان چتری برای ماهیگیری، در کنار دریاچه ها و رودخانه ها می توان از آنها استفاده کرد.
  5. در بازارچه های محلی و روزانه، فروشندگان می توانند از این سایبان ها برای حافظت کالاها از گرد و خاک استفاده کنند.
  6. می توان از این سازه های متحرک برای نمایشگاه های سالانه و مناسبتی استفاده کرد.
  7. سایبان های چند منظوره می توانند براحتی تبدیل به صفحه نمایش فیلم در فضای باز تبدیل شوند.

روش های خرید سایبان

روش های خرید سایبان سایبان ها و تجهیزات آفتاب گیر در شرکت های تخصصی طراحی داخلی، سازه های ساختمانی و فروشگاه های تخصصی سایبانی قابل خرید می باشد. امروزه بواسطه رواج فروشگاه های اینترنتی بسیاری از سایت ها و پایگاه های اینترنتی و مجازی این سازه ها را برای فروش عرضه می نمایند. خریداران محترم در هنگام خرید باید به کیفیت و نوع طراحی سازه توجه کامل نمایند و با بررسی کامل و کسب راهنمایی از مشاوران و کارشناسان معتبر و خبره اقدام به خرید نمایند. 

آخرین قیمت سایبان چند منظوره

آخرین قیمت سایبان چند منظورهسایبان های چند منظوره در عین داشتن مزایا و فواید بسیار و کاربردی بودن آنها، نسبت به سایر سایبان ها از قیمت پایین تری برخوردار هستند. بسته به ابعاد و جنس چادر و متریال های مورد استفاده در میله ها و پایه ها، قیمت این سازه ها متفاوت است. برای اطلاع از آخرین قیمت انواع اسایبان های چند منظوره با کیفیت علاوه بر استعلام قیمت از شرکت ها و فروشگاه های مستقر و فعال در سطح شهر، می توانید با کارشناسان فروش گروه ما در ارتباط باشید. 

جنس بهترین سایبان ها از چیست؟

جنس بهترین سایبان ها از چیست؟سایبان ها با متریال های اولیه گوناگونی ساخته می شوند. برای پارکینگ های ثابت، با توجه به اینکه بصورت مداوم در معرض نور آفتاب و رطوبت و باران هستند بهتر است از سایبان های فول باکس که از سازه های آلومینیومی یا پلی کربنات نشکن باشد. این سایبان ها بصورت دائم در معرض تغییرات جوی هستند و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. سایبان های چتری بیشتر از ترکیب چند نوع پارچه است که با توجه به نیاز و خواست مصرف کننده متفاوت است. پارچه هایی با جنس برزنتی که متشکل از از دو نوع الیافی و نخی هستند، همچنین نوعی از پارچه های پی وی سی مرغوب در تولید سایبان ها بسیار به کار می روند. در مجموع می توان گفت فایبرگلاس ها، پارچه های ضد آب، طلق های پلی کربنات و سازه های سبک آلومینیومی از بهترین متریال های برای ساخت  تولید سایبان ها هستند که نیاز مصرف کننده را برطرف می کنند و در عین حال بسته به جنس و کاربرد عمر طولانی ای دارند. 

نمایندگی برندهای معتبر سایبان در سراسر ایران

نمایندگی برندهای معتبر سایبان در سراسر ایرانشرکت های زیادی به عنوان نمایندگی تولیدکنندگان خارجی و داخلی سازه های سایبانی و سقف های متحرک در کشور فعال هستند. یکی از این شرکت ها، شرکت ایران سایه است که بصورت کاملاً تخصصی در حوزه عرضه و فروش انواع سایبان ها فعالیت می نماید. در زمان خرید سایبان برقی باید توجه داشت که علاوه بر تولید و ساخت سازه از مواد و کالاهای اولیه مرغوب و قطعات با دوام، کلیه مراحل تولید و طراحی کاملاً اصولی انجام گرفته باشد. شرکت ایران سایه پروژه های مختلف نصب و راه اندازی سازه های سایبانی را با بهترین کیفیت و طراحی انجام می دهد. 

صادرات سایبان به نقاط مختلف جهان

صادرات سایبان به نقاط مختلف جهانبا توجه به اقلیم و آب و هوای گرم و خشک در کشورهای جنوب و جنوب غربی و برخی کشورهای جنوب شرقی آسیا مانند عمان، عراق، بحرین و سایر کشورهای گرم و خشک در همسایگی ایران، تولیدات مرغوب و با کیفیت داخلی قابلیت صادر شدن به کشورهای همسایه را دارا هستند. برای رهایی از اتکاء به نفت و سایر منابع تجدید ناپذیر، که سهم زیادی در درآمد ارزی ایران دارند، بستر سازی و حمایت مسئولین از تولیدات و صنایع داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. می توان گفت این تکیه صرف به نفت بلایی بزرگ بر سر شکوفایی اقتصادی ایران است. در زمینه های مختلف صنعتی و برای نمونه صنعت ساخت و تولید سایبان های برقی، تولیدکنندگان ایرانی به حد مطلوب و کیفیت بالایی از تولیدات رسیده اند و با حمایت مسئولین و ارگان های زیربط براحتی این سازه ها قابل صادرات به خارج از کشور و سایر نقاط دینا هستند که علاوه بر اشتغال زایی و رفع قسمتی از معضل بیکاری جوانان، به ارزآوری غیر نفتی کمک شایانی خواهند کرد. برای مثال سایبان های فول باکس تولید شده توسط شرکت ایران سایه از طراحی بسیار شکیل و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و قابلیت صادر شدن به کشورهای همسایه و خاورمیانه را دارند. 

فروشندگان انواع سایبان به قیمت عمده

فروشندگان انواع سایبان به قیمت عمدهبسیاری از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر تولیدهای سایبان در کشور، کالاهای خود را علاوه بر جزئی فروشی، بصورت عمده نیز به فروش میرسانند. بهتر است که مصرف کنندگان گرامی و فروشندگان سایبان ها، هنگام خرید عمده این محصولات به موارد مهم در تولید اهمیت دهند. هر نوع سایبانی کارکرد و مزایای خود را دارد و بسته به نوع عملکرد، باید از متریال ها و پارچه های مناسب تولید گردد. مجموعه نایس سایبان، فروش انواع سایبان از جمله فروش چتر آفتابگیر، فروش سایبان برقی ارزان، و سایبان های پرکاربرد دیگر را در دستور کار قرار داده است. 

بازار بزرگ فروش سایبان در کشور

بازار بزرگ فروش سایبان در کشورفروشگاه اینترنتی پیش رو، به عنوان بازار بزرگ فروش سایبان در کشور، فعالیت خود را با داشتن تیمی مجرب و کارآزموده از کارشناسان ومشاوران آغاز نموده است. مصرف کنندگان خانگی و عده این سازه های پرکاربرد برای داشتن خریدی حرفه ای و مطمئن می توانند با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند. هم چنین به منظور کسب اطلاعات درباره نحوه عملکرد انواع سایبان ها و استعلام موجودی و قیمت سایبان های پر کاربرد همچون قیمت سایبان فایبرگلاس، قیمت سایبان بازویی، قیمت سایبان دستی ماشین، اجاره چتر سایه بان و انواع دیگر این سازه با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایند.