دعوای دانشجویان برای بادام هندی باعث جنگ شد

درخت بادام هندی می تواند بسیاری از محصولات جانبی سنتی و صنعتی را ارائه دهد. از نظر مصارف آشپزی، بادام هندی در غذاهای بسیاری از کشورها ظاهر می شود و به طور برجسته در آشپزی تایلند، چین، هند، مالزی، برزیل، پاناما و اندونزی به چشم می خورد.

آنها همچنین به عنوان میان وعده و پیش غذا در جوامع غربی رایج شده اند و همچنین به عنوان مواد تشکیل دهنده در شیرینی های غربی ظاهر می شوند. بادام هندی برای نوجوانان بسیار لازم است

درختان بادام هندی تولید می کنند: بادام هندی، مغز، سیب بادام هندی، روغن خوراکی از آجیل (معمولاً به دلیل قیمت بالایی که آجیل به دست می آید استخراج نمی شود)، جوهر پاک نشدنی از پوست درخت و رنگ زرد استخراج شده از برگ ها (نیر و همکاران) 1979).

تانن های استخراج شده از تستا (پوشش دانه) در صنعت چرم استفاده می شود، و صمغ از پوست برای صحافی کتاب استفاده می شود، در حالی که شیره آن برای نگهدارنده چوب استفاده می شود.

ماهیگیران سنگالی از عصاره برگ های آن برای رنگ آمیزی تور ماهی های خود به رنگ زرد استفاده می کنند (Asogawa et. 2007). مطالعات اخیر نشان داده است که اگرچه سیب بادام هندی اغلب به اندازه آجیل توسط پرورش دهندگان ارزش قائل نمی شود.

بادام

و پتانسیل آن را دارد که به طور قابل توجهی بیشتر از هزینه ناخالص آن درآمد کسب کند، زیرا آب سیب بادام هندی شفاف شده را می توان برای رشد مزانتوئیدهای  استفاده کرد. تولید محصولات با ارزش افزوده بالا مانند دکستران، اسید لاکتیک، مانیتول و الیگوساکاریدها.

یکی دیگر از محصولات جانبی که ثابت شده است در تولید صنعتی مفید است مایع پوسته بادام هندی (CNSL) است. از آناکاردیک اسید، کاردارول و کاردول تشکیل شده است.

در حالی که به طور جدی روی نرخ ها تأثیر نمی گذارد، خطری حاد برای ماهی ها، بی مهرگان آبزی و گیاهان آبزی است که بر اساس برآورد سمیت برای کاردول به ترتیب 0.001 میلی گرم در لیتر، 0.004 میلی گرم در لیتر، و 0.010 میلی گرم در لیتر است.

CNSL یک واسطه مورد استفاده در ساخت سایر مواد شیمیایی آلی اساسی است که در محصولات خودروهای خودرو، آنتی اکسیدان ها، ترکیبات لاستیکی یافت می شود و یک اصلاح کننده برای پلاستیک است.

در نگهدارنده‌های چوب و پارچه، رنگ‌ها، پلاستیک‌ها، جوهر چاپ، میکروب‌کش‌ها، حشره‌کش‌ها، ترکیبات ضدآب، رزین‌های مصنوعی، رنگ‌ها، عوامل ضد محو شدن در لنت ترمز و روکش کلاچ استفاده می‌شود.