صابون خمیری بهامین باعث تولید کلژان در سطح پوست خواهد شد

صابون خمیری بهامین به طور کلی توسط شخصی تهیه می شود که مواد تشکیل دهنده را با دقت انتخاب می کند، سعی می کند از معاملات تقلبی برای خرید مواد اولیه استفاده نکند، با اثرات زیست محیطی کم کار می کند. صابون طبیعی حتی اگر روی لوازم بهداشتی پتینه باقی بگذارد زیست تخریب پذیر است!

صابون دست ساز بسته به چربی هایی که با آن فرموله شده و شرایط نگهداری (نور، رطوبت) از چند ماه تا چند سال ماندگاری دارد.

بنابراین روغن زیتون (فوم روغن میوه Olea Europaea برای روغن زیتون)، روغن نارگیل (روغن Cocos Nucifera برای نارگیل)، روغن نخل (روغن Elaeis Guineensis برای روغن نخل)، کره شی (کره بوتیروسپرم پارکی برای کره شیا)، کرچک خواهد بود.

روغن (روغن دانه Ricinus Communis برای روغن کرچک). به دنبال آن: آب (آکوا)، سدیم ایدروکسید (سودا سوزآور)، سیترات سدیم / لاکتات سدیم (رسوب کننده)، رنگ ها (شاخص رنگ و به دنبال آن عددی بین 75000 تا 77999، یعنی طبقات رنگدانه های معدنی و طبیعی) و عطر یا اسانس را لاتین نام ببرید.

صابون

این صابون واقعی نیست، اما ترکیبی از سورفکتانت ها، آب، نرم کننده ها، عطرها، مرطوب کننده ها و مهمتر از همه هیجان انگیز است. با توجه به اینکه 80 درصد هزینه آنها صرف تبلیغات می شود، خرید آنها اجتناب ناپذیر است.

در حال حاضر به نظر می رسد که اگر هر روز از آنها استفاده نکنیم، از نظر اجتماعی غیرقابل قبول هستیم. توجه! نوشته ها هر چه بیشتر دعوت کننده باشند، بیشتر باید تایید شوند!

آنها مطمئناً از نظر ph پوست (به خصوص روی صورت) ظریف تر از صابون هستند، آنها از پتینه خارج نمی شوند بلکه کف را ترک می کنند، اما متاسفانه اغلب دارای INCI ناسالم هستند.

می توانید نوار صابونی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید، آن را به صورت تکه های بسیار نازک درآورید، آن را در بن ماری با 6 قسمت آب حل کنید و آن را در دیسپنسر بطری کنید.

همچنین می توانید مقداری ماده فعال مانند چند قاشق غذاخوری روغن یا چند قطره روغن ضروری یا معطر اضافه کنید. سعی کنید از نوارهای صابون سفید استفاده کنید در غیر این صورت اثر وحشتناک است (رنگ های مختلف استفراغ زرد تا قهوه ای).