فریم عینک porsche که باعث نجات یک سیاره شد

هفت ماه پس از مداخله شرکت فریم عینک porsche ، میانگین میزان پاسخ صحیح به دانش بینایی در گروه آموزش و در گروه آموزش به علاوه عینک رایگان به ترتیب 5/48 و 3/48 درصد بود که به طور معنی‌داری بیشتر از گروه کنترل بود.

میزان استفاده از عینک در گروه عینک رایگان 36 درصد و در گروه آموزش به علاوه عینک رایگان 43 درصد بود که به طور معنی داری بیشتر از گروه کنترل بود.

میزان انطباق عینک در گروه عینک رایگان و گروه آموزش به علاوه عینک رایگان 19 و 26 درصد بود که به طور معنی داری بیشتر از گروه کنترل بود.

کمپین اطلاع‌رسانی همراه با عینک‌های یارانه‌ای تأثیر بهتری بر دانش بینایی و استفاده از عینک داشت.

کمپین اطلاعاتی با ارائه اطلاعات صحیح دانش را بهبود بخشید و عینک های رایگان، کاربرد و تجربه درک شده توسط دانش آموزان را با استفاده از محصول و دریافت مزایا تغییر داد. اطلاعات و عینک رایگان (یارانه ای) مکمل هستند.

فریم عینک
کلیدواژه: آموزش بهداشت بینایی ، عینک بدون یارانه ، دانش سلامت جویی ، رفتار سلامت جویانه

قابل اعتماد و متخصص:

در روستاهای چین، مشکلات بینایی کودکان بسیار رایج است. 1-3 مطالعات متعددی گزارش کرده اند که کودکان مبتلا به عیوب انکساری که تحت اصلاح قرار نگرفته اند، نمرات پایین تری در تست های مختلف ورزشی و شناختی دارند، 4-7 و بهبودهایی در توانایی خواندن کودکان وجود دارد. و عملکرد تحصیلی زمانی که مشکلات بینایی اصلاح شود.7

در بیشتر موارد، استفاده از عینک با کیفیت در زمان صحیح و مناسب می تواند به راحتی مشکلات بینایی کودکان را اصلاح کند.8 متاسفانه، تعداد قابل توجهی از کودکان در روستاهای چین که می توانند از اصلاح انکسار (از طریق عینک های تجویز شده مناسب) بهره مند شوند، به نظر نمی رسد خدمات اصلاحی دریافت کنند.

0.2،9-11 بررسی های اخیر انجام شده در روستاهای چین نشان می دهد که کمتر از 33 درصد دانش آموزان عینک دارند و حتی تعداد کمتری از دانش آموزان از آن استفاده می کنند. طبق نتایج مطالعه یی و همکاران، تنها یک ششم دانش آموزان نزدیک بینی در روستاهای چین از عینک استفاده کنید.11