قوری چینی برقی که با باتری هم کار می کند

3 نوع چای سیاه انواع چای تیره را می توان به سه دسته تقسیم کرد: چای فشرده، چای شل و هاناماکی، چای فشرده، چای آجری است که عمدتا شامل فوژوان، آجر گل، آجر سیاه و چای آجر سبز است که معمولاً به عنوان چهار آجر شناخته می شود. با رشد جمعیت نیز قوری ها به نو پیشرفته خود قوری چینی برقی رسیدند.

چای فله عمدتا شامل تیانجیان و Gongjian، Shengjian در مجموع به عنوان Sanjian نامیده می شوند، و چای Huajuan دارای ده لیانگ، صد لیانگ، هزار لیانگ و غیره است.

سه نقطه ای

تیانجیان: از پرس چای موی سیاه درجه یک تهیه می شود که ظاهر آن سیاه و براق است، کیفیت باطن آن معطر و معطر و طعم آن قوی است، سوپ به رنگ زرد نارنجی و ته برگ ها زرد است. رنگ قهوه ای.

گونگجیان: از پرس چای موی سیاه درجه دو تهیه می شود که ظاهری قهوه ای مشکی، عطری خالص، طعمی ملایم، سوپ کمی نارنجی متمایل به زرد و ته برگ قهوه ای تیره زرد دارد.

قوری

شنگجیان: با پرس چای سیاه موی سه درجه درست می شود. ظاهر قهوه ای تیره، عطر صاف، کمی سوخته، طعم همچنان قوی و کمی گس است، سوپ قهوه ای تیره و ته برگ ها قهوه ای تیره و خشن است.

فوژوان

پرس چای آجر فوژوان باید از طریق فرآیندهایی مانند تصفیه مواد خام، بخاردهی مجدد، فشار دادن و شکل دهی، گلدهی و خشک کردن، و بسته بندی محصول نهایی طی شود. روش پرس کردن اساساً مانند آجرهای سیاه و گل است، تفاوت در ضخامت شکل آجر است.

به دلیل فرآیند منحصر به فرد “گل دهی” آجرهای فو، علاوه بر شرایط بسیار، یک شرط مهم این است که بدنه آجر باید نسبتاً محکم باشد تا تولید مثل میکروارگانیسم ها تسهیل شود.

تفاوت دیگر آجر فو با آجر سیاه و گل این است که پس از خروج آجرها از قالب آجر، مستقیماً برای خشک کردن به اتاق خشک کن فرستاده نمی شود.

سرعت خشک شدن نیازی به خشک شدن سریع ندارد کل دوره خشک شدن دوبرابر سیاه است و گلها در پخت دوبل بیش از دو برابر می شوند تا به آرامی “گلهای طلایی” (یعنی تولید کرونویید) داشته باشند.