قیمت انار درجه یک ساوه باعث بالا رفتن قیمت پرتقال شد

ارتباط انار درجه یک ساوه با PPAR-γ مربوط به اسید پونیک موجود در روغن هسته انار است که سطح بیان سیتوکین های پیش التهابی را کاهش می دهد. مسدود کردن پاسخ ایمنی عمل PPAR-γ است، یک فاکتور رونویسی که در سیستم‌های متعددی از جمله سیستم عصبی، گردش خون، گوارشی و سیستم ایمنی کار می‌کند.

نقش انار در رژیم غذایی سالم به عنوان یکی از غذاهای رایج در دسترس که این سطح از محافظت و دفاع را فراهم می کند، به طور فزاینده ای آشکار می شود.

همچنین، لیگاندهای تغذیه‌ای که می‌توانند PPAR-γ را فعال کنند شامل غذاهای دریایی و روغن ماهی، انار، گیاهان و ادویه‌هایی هستند که معمولاً در آشپزی استفاده می‌شوند (زردچوبه، آویشن، پونه کوهی، فلفل دلمه‌ای، رزماری، مریم گلی، علف لیمو).

این آگونیست های تغذیه ای PPAR-γ اثرات مهاری روی سایتوکاین های پیش التهابی دارند و تمایز سلول های ایمنی را به سمت فنوتیپ ضد التهابی ارتقا می دهند. این غذاها ممکن است نشان دهنده عوامل ضد التهابی طبیعی باشند که برای افزایش سلامت فرد مفید هستند.

انار

اتخاذ یک سبک زندگی آگاهانه که مشخصه آن رژیم غذایی سرشار از گیاهان و ادویه جات است، غذاهایی که می توانند PPAR-γ را فعال کنند، یک روش طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی برای جلوگیری از وقوع طوفان سیتوکین در طول عفونت کروناویروس است. این می تواند یک روش معتبر باشد. ”

یک تیم تحقیقاتی چهار نفره از بیمارستان Orsola-Malpighi در بولونیا، ایتالیا و دانشگاه بولونیا پیشنهاد کردند که دو رویکرد، از جمله دارو و رژیم غذایی، می‌توانند راه‌های موثری برای درمان افراد مبتلا به ویروس باشند.

خواص آنتی اکسیدانی منحصر به فرد انار برای سلامت قلب مفید است
انار
در سال 2013، یک تیم در حیفا، اسرائیل، مقاله ای در مورد استفاده از انار برای بهبود سلامت قلب به دلیل مکانیسم های مختلف اثر آن نوشت. در یک بررسی گسترده از ادبیات، دانشمندان توضیح دادند که چگونه این میوه از دیرباز در طب سنتی استفاده می شده است.