لباس مجلسی در شانزه لیزه تهران باعث ازدواج یک زوج دانشجو شد

لباس مجلسی در شانزه لیزه تهران شده یک سیلوئت ساده هنگامی که در یک چاپ چشم نواز است، ناگهان تبدیل به یک سرگردان می شود. دان می‌گوید: «ما تقریباً تمام چاپ‌های پروانه‌ای خود را به فروش رسانده‌ایم. خانم‌ها عاشق این هستند که خیلی زنانه است و چه زمانی بهتر از تابستان برای پوشیدن آن‌ها.

ما یک لباس ماکسی به نام لباس ساچی داریم که در طرح پروانه سبز است. من آن را با صندل ژیزل سبز و یک کت جین پوشاندم و احساس کردم یک میلیارد دلار دارم.»

دان می‌گوید: «همه می‌گفتند که بریدگی یک روند بزرگ است، اما اگر به درستی روی بدن کانتور شده باشد، این یک روند نیست یک امر ضروری است». پورتر یک پیکابو کوچک عالی ایجاد می کند.

یک بریدگی درست بالای کمر و زیر سینه یک اثر لاغری عالی می دهد. دقیقاً با ناحیه ای عالی که به او احساس امنیت می دهد منطبق می شود. کاری که این کار انجام می دهد ایجاد یک کانتور ساعت شنی واقعا زیبا است.

پیراهن
دان می‌گوید: «این یک کلاسیک است زیرا بسیار همه‌کاره است. «این یک قطعه پیچیده است که ماندگار خواهد بود. این یکی از آن قطعات شیکی است که او می تواند لباس بپوشد یا لباس بپوشد و از روز اول یکی از ملزومات ما بوده است. پیراهن کامرون ما مورد علاقه من است.

من آن را روز تا شب می پوشم، حتی کراوات مشکی با جواهرات عالی. این یک لباس فوق‌العاده برای پوشیدن روی لباس شنا است.» همچنین می‌توان آن را به‌عنوان گردگیر به‌صورت باز روی کامی و شلوار جین پوشید.

لباس تک شانه
شبح یک شانه داخل و خارج شده است. بدیهی است که آنها در حال حاضر بازگشته اند.» دن می گوید. « سلنا روی بدن می‌چرخد و حال و هوای فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. برای جلوه‌ای فوق‌العاده روی آستین تکی می‌آید.»

لباس بافتنی
دان می‌گوید: «لباس‌های بافتنی که به بدن کشیده شده‌اند و در پارچه‌های بافتنی بلند که در جاهایی بغل می‌شوند و نگه می‌دارند، احساس کامل بودن را به او می‌دهند.

« لباس شلبی فوق‌العاده است زیرا بافتنی به خوبی روی بدن کشیده می‌شود و در تمام مکان‌های مناسب بغل می‌شود. یک لباس بافتنی باید کاملاً روی بدن باشد و ما روی آن تمرکز زیادی داریم.»