کرانچی تند یکی از مواد درون ماده آتش زا شناسایی شد

جولیانا هونگ در یکی از سفرهای متعدد خود به تایوان، کرانچی تند را که توسط مادر یک سرآشپز محلی درست شده بود، کشف کرد که هر دسته را بدون دستور غذا با دست درست می کرد.

هانگ در بازگشت به خانه در لس آنجلس تلاش کرد تا سس را دوباره بسازد و در نهایت به فرمولی که امروز استفاده می کند رسید.

او با سرخ کردن آرام سیر و علف لیمو در روغن هسته انگور تا طلایی شدن و اضافه کردن نمک، شکر، فلفل سیچوان آسیاب شده، چیلی تایلندی، فلکس کره ای چیلی و کمی سس سویا، آن را درست می کند.

او که از نتایج راضی بود، سس خود را به شام های پاپ آپ و کارگاه های آشپزی که خارج از خانه خود میزبانی می کرد، معرفی کرد. پینگ پونگ سس بین شیرین و تند با دانه های لیموترش مرکباتی و گل های فلفل دلمه ای خرد شده چیلی است.

گرما ملایم است (حدود 2 از 10) اما انباشته است. مخفیانه بالا می رود و لب های شما را گزگز می کند. این در جعبه Red Oil Collective و به صورت آنلاین از طریق وب سایت SoonMini در دسترس است.

کرانچی
در هر زمان، حدود 20 بطری مختلف سس تند در یخچال مونتی کولودرویچ وجود دارد – که نشان دهنده عشق او به گرما است.

مدیر آشپزی گروه گیاه شناسی که صاحب کافه Strings of Life و E.P. رستوران و بار L.P در غرب هالیوود، می خواست سس چیلی را به اقلام موجود در کافه اضافه کند.

او گفت فلفل فلفلی معطر محصول جانبی سس نودل دان دان است که در طول وعده های غذایی کارکنان در E.P. و L.P. او از سرآشپز جردن ماتورین پرسید که آیا می تواند یک نسخه گیاهی با تاکید بر تکه های ترد ترد سنتی چیلی درست کند.

نتیجه سسی است که به مقداری عضله نیاز دارد تا قاشق شما را از میان موسیرهای ترد، سیر و چیلی در شیشه بچرخانید. بوی قوی پیاز برشته شده دارد و تکه های بزرگ، ترد و قابل تشخیص موسیر و سیر سرخ شده در سراسر آن پخش شده است.

چیلی ها یک مشت می زنند (حدود 6 از 10 است) و مالا باقی می ماند.