کفش کالج ورنی مردانه موجب از بین رفتن بیماری کبد چرب می شود

ایو سن لوران BALLY بند راهبهمانطور که از نام آن پیداست، بند راهبان از کفش مردانه چرمی که راهبان می‌پوشیدند نشأت می‌گیرد. بسته به تعداد بند به دو دسته راهبان تک بند و بند راهبان دوتایی تقسیم می شود.

فکر می‌کنم وقتی مدل‌ها آن را می‌پوشند، یک شیک پوش بودن و وقتی آن‌ها را می‌پوشم تبدیل به یک جفت کفش می‌شود.

این تنها کفش بند دار به شکل بدون بند است (کفشی که می توان آن را با کت و شلوار ست کرد) اما افرادی که بسیار رسمی هستند می گویند هرگز نباید آن را با کت و شلوار ست کرد.

GUCCI لوفرهای پنیاین یک لوفر بسیار ابتدایی است. این طرحی است که با کج کردن یک نوار مستقیم در قسمت بالایی و قرار دادن گاویت باپ در آنجا ایجاد می شود.

می گویند دانش آموزان بین شکاف ها سکه های زیادی می گذاشتند، به همین دلیل به آن سکه لوفر می گفتند. فکر می کنم هم با شلوار چینی و هم با شلوار جین ست می شود.

سالواتوره فراگامو لویی ویتون این روزها شکل لوفرها به طرق مختلف در حال تغییر است. مخصوصاً شکل قرار دادن تزیینات فلزی روی قسمت بند خرما بسیار پرطرفدار است، اما لوفرهای فراگامو نماینده هستند. مانند لویی ویتون، لوفرها با لوگوی سازنده از نظر طراحی بسیار خوب هستند.

سالواتوره فراگامو لوفر منگولهاگر لوفرهای پنی دارای تزئینات مستقیم در قسمت بالایی هستند، لوفرهای منگوله ای لوفرهایی با تزئینات منگوله ای هستند. در حالی که لوفرهای پنی کمی طراحی خسته کننده هستند، کفش های منگوله ای بسته به تعداد یا شکل منگوله ها می توانند کمی رنگارنگ تر باشند.

این طرحی است که اغلب در کفش های زنانه دیده می شود، اما می توان آن را با کفش های مردانه نیز پوشید.

TOD ها کفش قایقکفش‌های قایق، کفش‌هایی هستند که از کفش‌هایی که ملوانان می‌پوشند به دست می‌آیند. به نظر من کفش های قایق تاد شناخته شده ترین مارک هستند.

شکل و رنگ آن بسیار زیبا است، بنابراین به نظر می رسد که بسیاری از افراد با کت و شلوار هماهنگ شوند. اخیراً کفش های قایق از مواد مختلفی مانند جیر، لاستیک و چرم بیرون می آیند، بنابراین خوب است که با سبک های مختلف هماهنگی هماهنگ شود.