دختری با پوشیدن حوله تن پوش صبا چشم هایش را از دست داد

در حالی که تمام حوله تن پوش صبا از پنبه ساخته می شوند، تفاوت در کیفیت و نوع پنبه است. ما مطمئن شدیم که تمام حوله های موجود در لیست از پنبه ترکی و مصری بافته شده اند زیرا آنها کاملاً بهترین هستند.

اندازه حوله: ما در Alle-Review مایل بودیم بسته‌ای از حوله‌های حمام با اندازه‌های مناسب برای همه بدن‌ها را برای شما انتخاب کنیم. ما در نظر می گیریم که شما ترجیح می دهید از چه چیزی استفاده کنید و چه چیزی به شما آرامش می دهد.

گرم بر متر مربع یا GSM: این ویژگی نشان می دهد که چگالی پنبه یا مواد پایه در حوله چقدر است. این ویژگی مشخص کننده کیفیت حوله است.

آنها وزن آنها و میزان موثر جذب آب را تعیین می کنند. هر چه GSM بالاتر باشد، حوله بهتر است. و این البته در مصارف معمولی است.

به عنوان مثال در سفر ترجیحاً حوله سبکی همراه داشته باشید که وزن بار را بر دوش نداشته باشد و در حمل و نقل آن شما را اذیت نکند. و از آنجایی که ما در این لیست نگران حوله های حمام هستیم، حوله هایی با GSM متوسط ​​یا بالا را ترجیح می دهیم.

برای ارائه لیستی که در رتبه دوم قرار ندارد، ما بهترین ها را برای شما به دقت انتخاب کرده ایم. ما بیش از 2000 نظر روی هر حوله در لیست حساب کردیم. سپس برای رتبه بندی اولیه مرتب کردیم.

پس از ارائه 6 حوله برتر موجود در بازار، تیم To-Review آنها را خرید و برای مدت 6 تا 9 ماه از آنها استفاده کرد. به این ترتیب ما از هر مزیتی که در این مقاله ذکر کردیم کاملاً متقاعد شدیم.

چند بار در هفته باید حوله حمام را بشوییم؟ از نظر علمی، باید حوله حمام را پس از استفاده سوم آن بشویید. بر خلاف تصور شما، وظیفه حوله تمیز کردن بدن شما نیست، بلکه خشک کردن آن و کاهش رطوبت آن است.